Presenta el teu projecte

A Fundació Família Torres portem a terme diferents projectes adreçats a persones.
Si tens una idea que pot canviar el món o ja estàs treballant per canviar-lo, uneix-te a nosaltres.

Convocatòria d'Ajuts

La Convocatòria d'Ajuts Torres va néixer amb l'objectiu de donar suport a iniciatives amb vocació social d'aquelles organitzacions sense ànim de lucre que treballen per fer front a les mancances de la nostra societat, fent especial èmfasi en donar suport a la infància en risc, dones i famílies víctimes de violència de gènere i col·lectius en risc d'exclusió social.

Ha finalitzat el termini de presentació de projectes de la Convocatòria d'Ajudes de 2021.

La Fundació Família Torres destinarà més de 100.000 € entre les entitats escollides que s'anunciaran a través del nostre web i per correu electrònic als participants durant el mes de novembre de 2021.