Projectes Europa

Font de la Canya – Arqueovitis Coperativa

2018

Un viatge en el temps que va permetre conèixer el bressol de la viticultura al Penedès

Actua Vilafranca – Projecte famílies

2018

L’organització Actua Vilafranca realitza projecte d'intervenció socioeducativa amb infants i joves MENAS (menors no acompanyats) sense referents familiars.

Actua Vilafranca – Projecte d’acollida de menors no acompanyats

2018

L'organització Actua Vilafranca realitza projecte d'intervenció socioeducativa amb infants i joves MENAS (menors no acompanyats) sense referents familiars.

View more

Barcelona Actua – Projecte “Dones del Món”

2018

Acompanyament, suport i ajuda a mares en situació de vulnerabilitat.

Le Village nº 1 – Béèlgica

Bélgica

2012

Construcció d'una casa per a infants amb problemes físics i psíquics que té actualment en funcionament la Fundació Village nº 1.

Aldeas Infantiles – Construcció d’habitatges d’acollida

2004

50 habitatges a Sant Feliu de Codines per a famílies desestructurades amb nens víctimes de maltractaments o orfes.

La Marató TV3

2018

Té la missió de fomentar i promoure la recerca biomèdica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties que es tracten.

Fundació ARED – Reinserció de dones

2018

Integració social i laboral de persones en situació d'exclusió social, principalment dones procedents de centres penitenciaris i de serveis socials.

Barcelona Actua – D-Bac

2018

Projecte que té com a objectiu ajudar a la inserció laboral de dones a través de la formació i l’acompanyament professional.

Barcelona Actua – U-BAC

2018

L'objectiu és potenciar l’ascensor social a través de l’educació als joves de famílies en risc d’exclusió social.