Família Torres dóna aliments a el projecte solidari ‘Comer Contigo’

08 maig, 2020

Família Torres col·labora, mitjançant la donació d’aliments, amb la iniciativa solidària ‘Comer Contigo’, promoguda pel canal Comer de La Vanguardia al costat de xefs barcelonins per alimentar als que més ho necessiten durant l’actual emergència sanitària. A través de la seva Fundació, el celler familiar del Penedès ha donat més de 2.000 litres d’oli d’oliva i uns 1.000 quilos d’aliments de primera necessitat, procedents de l’empresa de distribució de productes gourmet Torres Import.

Amb la participació en aquest projecte culinari, el celler vol agrair la solidaritat de la restauració, malgrat les dificultats que travessa el sector pel tancament obligat dels seus establiments, i ajudar a aquelles persones en situació vulnerable, un dels objectius de la Fundació Família Torres que col·labora habitualment amb el Banc d’Aliments.

‘Comer Contigo’ reparteix a Barcelona més de 1.000 àpats diaris preparats per un equip de xefs capitanejat per Romain Fornell -de Caelis i Casa Leopoldo – a centres com la Fundació Arrels, Càritas, la Mare Teresa de Calcuta, l’Hospital Clínic i l’Hospital de la Mar, i treballa de manera coordinada amb altres projectes similars com Health Warriors, Food for Good i World Central Kitchen per servir menjar a aquells que no tenen mitjans per aconseguir-la en ple confinament.