SHE BISTRO

04 desembre, 2023

Ahir, 3 de desembre, es va fer el Dia Mundial de les persones amb discapacitat.
A Espanya més de 4,3 milions de persones tenen una discapacitat i també moltes capacitats.

Des de la Fundació Familia Torres treballem amb entitats socials amb l’objectiu d’apoderar persones amb discapacitat i promoure’n la inclusió laboral, fent visible tot el talent i les capacitats que sovint obviem a causa dels prejudicis.
Aquest 2023 hem col·laborat, entre altres entitats, amb Cooking For a Mission a l’obertura del seu restaurant amb propòsit a Barcelona, She Bistro.

She Bistro és un restaurant on pots contribuir a millorar la societat mentre gaudeixes del millor menjar. Els seus empleats són majoritàriament dones supervivents de violència de gènere i joves amb discapacitat intel·lectual. Els ofereixen formació, ocupació i comunitat perquè puguin construir un futur independent.

Si teniu l’oportunitat, no dubteu a visitar-los. Trobareu el restaurant al carrer Santaló, 88.

Que el futur sigui inclusiu dependrà de la consciència i les accions que prenguem en relació amb la integració de la diversitat a la vida quotidiana.