La Fundació Família Torres dóna suport a la lluita contra el Covid-19 amb material sanitari

07 maig, 2020

Fundació Família Torres segueix col·laborant en la lluita contra el Coronavirus amb la donació de 30.000 màscares quirúrgiques de protecció a diferents entitats locals i col·lectius segons les seves necessitats. La donació d’aquest material, adquirit gràcies a la intermediació de la seva filial a la Xina.

Pràcticament la meitat de les màscares, 14.500 unitats, s’han destinat a al Consorci Sanitari de l’Alt Penedès Garraf com a agraïment a la tasca realitzada pel personal sanitari; altres 14.500 mascaretes s’han distribuït, amb la col·laboració d’aquesta entitat, a unes 12 residències de gent gran del territori a través de l’equip sanitari social que les coordina i a l’ONG Aldeas Infantiles SOS. El centre ocupacional de persones amb discapacitat Mas Albornà, organització amb la qual col·labora habitualment el celler, i el col·lectiu de jubilats de Família Torres, han rebut 500 mascaretes.

Família Torres també ha posat la seva tecnologia a disposició dels professionals de la salut. Des de fa un mes, el celler està utilitzant les seves impressores 3D per fabricar pantalles de protecció facial, participant en una iniciativa local que aglutina particulars, empreses i entitats, amb el suport de l’ajuntament de Vilafranca. L’equip de makers ja ha produït conjuntament 1.900 unitats amb les que ha cobert les necessitats de personal sanitari de diferents centres de Vilafranca i de la comarca.