Ajuda a col·lectius vulnerables, facilitant l’assistència mèdica de persones que viuen al carrer. L’organització integrada per metges, infermeres i psicòlegs voluntaris opera per tot Catalunya en un hospital de campanya mòbil.

Des de la plataforma “Salut Sense Sostre” i amb la col·laboració de la Fundació Familia Torres, desenvolupen un programa d’atenció sanitària bàsica de primera línia a persones sense sostre a Barcelona que inclou diferents especialitats mèdiques així com podologia, odontologia i optometria. Aquesta activitat es duu a terme a la Parròquia de Santa Anna de Barcelona i amb una unitat mòbil, es desplacen a diferents barris de la ciutat, punts on es constitueixen “cues de la fam”.

Amb aquest finançament han incorporat la presa de tensió arterial a tots els usuaris així com l’educació en aspectes de salut general, així com xerrades a dones perquè coneguin millor aspectes bàsics de salut i cures dels seus fills.

Adequació de l’Espai de la llar-residència per a la millora de la qualitat de la vida dels residents.

La residencia de Mas Albornà ubicada a Les Cabanyes és una masia del segle XVII convertida en un espai residencial per a persones amb discapacitat intel·lectual.

El projecte consta principalment en la realització de millores als espais comuns de la planta baixa (els més accessibles) per utilitzar-los com a zona de confort, oci, descans,… per les persones amb major dificultat de moviment i la resta dels residents.

Degut a la situació de crisis sanitària viscuda aquest 2020 es van fer front a altres despeses com portàtils, control d’accessos i polsadors, un generador de llum per emergències,….

Els Infants del Futur és un projecte en col·laboració que crea un espai de trobada natural de persones amb discapacitat i infants de l’entorn social del municipi i comarca.

El projecte té com a objectiu trencar barreres conceptuals, educatives i socials a través d’espais de lleure educatiu i inclusiu dins la mateixa ciutat, en espais escolars per tal de crear en les persones del futur una normalització de la diversitat funcional basada en la seva experiència pròpia, on la diversitat funcional passi a ser un valor de enriquiment i positivitat en la comunitat i en la convivència del dia a dia de la ciutat i de la societat del futur.

El projecte Botiga Bobath de la Fundació Bobath de Madrid, va néixer el 2014 amb l’objectiu de desenvolupar al màxim les habilitats sensoriomotores, cognitives i socials dels usuaris del Centre de Dia, des de l’enfocament de la teràpia ocupacional.

La Fundación Bobath és l’entitat assistencial pionera a Espanya en el tractament integral de nens i adults afectats per paràlisi o dany cerebral.

Durant l’any 2020, la Fundació Familia Torres ha finançat el projecte, on més de 40 joves amb paràlisi cerebral participen confeccionant detalls solidaris per a casaments, batejos, comunions, empreses…

Gràcies al nostre suport econòmic, aquests joves podran posar en marxa nous productes i idees que estan desenvolupant, al costat dels seus terapeutes.

Té la missió de fomentar i promoure la recerca biomèdica d’excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties que es tracten.

La Fundació La Marató TV3 va ser creada el 1996 per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. La seva missió és fomentar i promoure la recerca biomèdica d’excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties de les que es tracta en el programa televisiu La Marató de TV3, mitjançant campanyes de participació ciutadana i actes de difusió i educació.

A través de la Fundació Família Torres es participa anualment realitzant una jornada solidària d’experiències maridades amb el món del vi.

La recaptació de la jornada es íntegrament destinada a La Marató de TV3 i des de la Fundació Família Torres col·laborem doblant l’import de dita recaptació.